wtorek, 7 stycznia 2014

Hej Kotki ! Tu Gabi, witam was gorąco na naszym blogu. To mój pierwszy post, sama nie wiem co chciałabym napisać, by przekonać was do mnie, ale mam nadzieję, że mi się to uda hah :) 
Anka już wam wyjaśniła skąd wziął się pomysł na bloga i o czym zamierzamy na nim pisać.
Hmm kompletnie nie mam pomysłu na tego posta, zbyt zdenerwowana jestem tym że mogłabym napisać coś głupiego czy niepoprawnego. To mój pierwszy blog, więc nie mam wprawy, ale mam nadzieję że z czasem to się polepszy. Przyjemniej się będzie nas czytać wtedy, na razie wybaczcie mi te liczne błędy i bezsensowne zdania.
A teraz parę faktów, tylko te najważniejsza, bo kiedyś na pewno jeszcze pojawi się post z samymi faktami.
Trzymajcie ♥

☯ Mam 13 lat, mieszkam w tej samej miejscowości co Anka- w pobliżu Krakowa.
☯ Moje hobby to fotografia, moda, książki i muzyka.

☯ Należę do Team Lana, lecz oprócz Lany Del Rey słucham jeszcze The xx, Arctic Monkeys i Mariny and the Diamonds.
☯ Mam młodszą siostrę Julkę.

☯ Tak jak Anka kibicuję Wiśle Kraków, ale nie jestem fanatyczką jak ona.
☯ Szybko się denerwuję, przywiązuję i zaczynam ufać ludziom.
☯ Uwielbiam czytać i oglądać Pamiętniki Wampirów ♥
☯ Mam cudownych przyjaciół.
☯ Singielka.

Tyle wystarczy,choć mogłabym się jeszcze długo rozpisywać, ale na to jeszcze przyjdzie czas.
Wszelkie pytania do mnie kierujemy na tego Aska

Tutaj moje zdjęcie ;)
 





















Miłej nocy wam życzę :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz