piątek, 24 stycznia 2014

Czeeść ! Wreszcie ja, Anka ! :)  Taaaak no więc, odliczamy dni do ferii i zimowiska ! Wszystko pięknie jest, w szkole też, w domu, no świetnie. Miałam napisać post pt; ,, outfit '' lecz niestety mój aparat nie chciał mi pomóc i niestety nie zrobię dziś tego posta. Wybaczcie, więc zrobię o zimie ! Wreszcie przyszła, więc czas na jakiś zimowy wpis. Hmm tak dawno nie było śniegu. Szkoda, że tylko tyle ale cóż. W środę rano, godzina 7:15 budzi mnie mama z okrzykiem ,, Ania wstawaj ! Śnieg jest ! ''. Ja poderwałam się na nogi, bo ja uwielbiam śnieg ale nie lubię jak jest zimno. Dziwna jestem, wiem XD. Pierwsze co zrobiłam poszłam robić zdjęcia, haha. Dziś wróciłam do domu po 12, więc poszłam na podwórko zrobić kilka zdjęć, lecz tak jak wspomniałam aparat odmówił mi posłuszeństwa i zdjęcia nie wyszły tak jak chciałam, no cóż.No to Kochani napiszę wam kilka plusów i minusów zimy, oczywiście wybrane przeze mnie.




Najpierw Plusy :
❈Śnieg - można lepić bałwany, jeździć na sankach co szczerze ja uwielbiam, kiedyś zrobiłam igloo z braćmi, było strasznie duże i większość zimy w nim przesiedziałam, hah.
❈Feeeerie :) - to co chyba każdy najbardziej lubi, 2 tygodnie wolne od szkoły, aaah.
❈Boże Narodzenie - chociaż już jest miesiąc po, to i tak to raczej jest duży plus zimy.

❈Jeżeli będzie bardzo zimno, to zamkną szkoły - no niestety u nas w szkolę tak nie jest, ale no jeżeli jest naprawdę zimno to w moim przypadku ja nie idę, więc się cieszę :):).
❈Sylwester - co tu dużo mówić, najlepszy dzień w roku ;)
❈Piękne krajobrazy - np; las, jest naprawdę tak śliczny jak jest biały, że aż się można wpatrywać godzinami w niego.
❈Kevin Sam w domu - hmm chyba najlepszy film zimy :)
❈Dużo dni wolnych .

❈14 Luty - rocznica

Teraz minusy, wrr:
❈Jest zimno -bardzo zimno, a tego nikt nie lubi :(.
❈Jest ślisko- no ale przynajmniej łatwo jest się nauczyć szpagatu, haha.
❈Odśnieżanie - bardzo tego nie lubię.
❈ Złamania - Oczywiście poprzez śliską powierzchnię, ale w moim przypadku tak nie jest, chyba dobrze :)



Jak każdy zauważył jest więcej plusów, z czego wynika, że Zima nie jest wcale taka zła :).


































Ps: Proszę nie śmiać się z moich krzywych nóg,
błagam, haha. Było mi zimno, przepraszam za zasłonięcie twarzy.



No To Kiciusie moje Dobraaanoc, Gabi wraca do was w niedziele z postem :) Miłego weekendu  !
Dobranoc !




Adminka Anka !





60 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i super blog
    obserwuję i liczę na to samo
    http://smerfastyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia = ) . Pozdrawiam !
    + Obserwujemy ? , napisz u mnie , jeśli tak : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zimę kocham szczególnie za święta, różnego rodzaju ozdoby, śnieg :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!
    Obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest tak slisko, ze zaliczylam dzis pierwsza glebe :D
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w zimie kocham tylko swieta, nie lubie chlodu ani sniegu :(
    uwielbiam lato, to najlepsza pora roku <3
    kom za kom i obs za obs? jesli chcesz to zacznij a ja sie odwdziecze.
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie lubimy zimy za mróz ♥ hahaahah śliczne zdj

    http://igles-blog.blogspot.com/ obserwujemy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. Też lubię zimę i nie lubie jak jest zimno brrr... ;//
    Obserwujemy ?
    http://mika-mikuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka i świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie minus 17 i cały czas supie , coś okropnego :C btw ładnie wyglądasz :)
    masz ochotę na wspólną obserw ? slodkieslodkieczary.blogspot.com :)
    zapraszam również do polubienia : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts Jeśli polubisz to napisz , ja wtedy zaobserwuję cię z dwóch kont :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest straszny mróz ale nie sypię :) Dziękuje :*

      Usuń
  12. Zdecydowanie największym plusem są ferie! :)
    Nie ma to jak leżakowanie, spacerowanie na świeżym powietrzu i spotkania ze znajomymi!
    Fajna kurteczka i zdjęcia <3
    Pozdrawiamy!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywny blog ;)
    U nas właśnie rozpoczął się drugi tydzień ferii ... ;(
    Może obserwacja za obserwację ?
    Zapraszamy do nas :*
    http://labbrarosse03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. haha! Świetny post :)

    Pozdrawiam
    http://susannafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ferie mam dopiero za jakis miesiac :'( Watpie ze bedzie padac snieg wgl u mnie!!!

    blog ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, współczuje, ja zaczynam za tydzień :)
      :* Buziaki !

      Usuń
  16. Śliczne zdjęcia : ) Lubię zimę, ale najbardziej na świecie kocham wiosnę : D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz taką fajną grzyweczkę :3
    Gabi zresztą też :)
    Strasznie lubię Wasz blog, śliczne zdjęcia. Zima to zdecydowanie najgorsza pora roku ale widzę, znalazłaś jakieś plusy więc może nie jest tak tragicznie :D
    Świetny blog, śliczny design <3
    Miłego wieczoru!

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękujemy !
      No tak, haha ! Buziaki :*
      Obserwujemy Cię Kicia <3

      Usuń
  18. Przesadzasz, że krzywe nogi - właśnie zazdroszczę takich chudych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm dziękuje :) Ale naprawdę są bardzo krzywe. Buziaki :*

      Usuń
  19. Hej! :) Masz cudowne szczupłe nogi!!! <3 Nie mów, że są krzywe, bo nie uwierzę ;)) Piękne! ;)) Oj zima, szczególnie w Warszawie dała się we znaki... Moje ręce nie raz są zamrożone. Tylko kubek gorącej kawy może mnie pocieszyć :))
    Może obserwujemy? Zapraszam, od razu się odwdzięczę ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również odliczam do ferii które rozpoczynają się już za tydzień jeej! <3 Jakie śliczne zdjęcia zrobiłas! Masz taie szczupłe a juz na pewno nie krzywe nogi! Jesteś bardzo ładna ;*
    pozdrawiam :)
    http://in-love-with-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :) jeszcze tydzień, nanana <3 buzi

      Usuń
  21. Śliczne włosy! :)
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz :-)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, zostałaś nominowana do LBA :)
    http://malliinqa.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne zdjecia ;) vratulacje,ze przez Malin Gloo zostalyscie nominowane do LBA .



    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ladne zdjecia!!!

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w zimie lubię jedynie widoki! xD

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka ładna kurtka!
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż?

    OdpowiedzUsuń