czwartek, 23 stycznia 2014

Cześć wam ♥ Znów Gabi, ponieważ poprosiłam Ankę żebym ja dziś napisała post, a konkretnie o moich urodzinach. Obiecałam Paulczi więc piszę :)
To tak wczoraj obchodziłam swoje urodziny. Fajną mam datę 22.01.- dzień dziadka. Śmiesznie, mój dziadek został dziadkiem w Dzień Dziadka. Sorki, że tak chaotycznie to napisane hah !

Hmm to wczorajszy dzień zaczął się dość normalnie. Rodzice złożyli mi życzenia, potem w szkole parę osób. Tak jak zawsze. Ogólnie klasa śpiewała mi ,,Sto lat" jakieś trzy razy hahah. Nie lubię tego uczucia jak inni śpiewają a ty stoisz i nie wiesz co zrobić. Gdy wróciłam do domu odpowiedziałam na życzenia na facebook'u a ,że na ten dzień zapowiedziana była jeszcze szkolna dyskoteka powoli zbierałam się na nią. Włosy, ubrania, makijaż. Zaczynała się o 16.00 jak już tam przyszłam o wpół do 17 było dość dużo osób, tańczyła głównie podstawówka. Gdy zaczęło się ściemniać, trochę się rozkręciło i zaczęliśmy tańczyć tak normalnie. Powiem wam że ja kompletnie nie umiem tańczyć hah mam dwie lewe nogi no ale trzeba było. I nawet dostałam dedykację urodzinową, było mi bardzo miło, dziękuje ♥ Anka też była na chwilę z Szymonem, ale szybko poszli a szkoda bo było tak mało osób, lecz to też jest u nas normą. I tak bawiliśmy się super! Nawet taniec mi coraz bardziej szedł hah, a jak podstawówka poszła i zostało samo gimnazjum było najlepiej, ostro ,,densiliśmy" hah. Bardzo miło było i tak jakoś lepiej niż na innych. W końcu bawiliśmy się wszyscy razem :):) Świetny ten dzień był. Urodziny w domu będę robić w następną sobotę mm.

Prezentu jeszcze nie dostałam, jeszcze nie wybrałam mam tyle pomysłów hah, doradzicie mi co najlepsze?

♥ ubrania
♥ kosmetyki
♥ meble/dekoracje do pokoju
♥ perfumy
♥ pieniądze (zbieram na obiektyw)


Tyle tutaj po mnie, miłego wieczoru :*:*
Pozdrawiam Kamcię, Paulczie, Maję i wszystkich :):)

Adminka Gaba
 



2 komentarze: