czwartek, 16 stycznia 2014



Hej hej ♥ Dziś kotki będzie ,,Music Tag" Pomyślałam że jest dość fajny, a poza tym to kolejne rzeczy o mnie XD Dopiero zaczęłyśmy blogowanie, a już brak nam tematów hm, nie za dobrze, ale poradzimy sobie prawda? :) Oczywiście z waszą pomocą więc dawajcie pomysły na posty na askach: Gabi i Anka. I piszcie komentarze, to naprawdę motywuje !

To tak, tag ten znalazłam na blogu Lucy i pomyślałam, że także taki zrobię, ponieważ muzyka jest dla mnie bardzo ważna, nie wiem co bym bez niej zrobiła. Wiem że nie każdemu podoba się to czego ja słucham, no ale trudno, nie będę udawać kogoś kim nie jest.
 
1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?
W sumie słucham wszystkiego, z wyjątkiem metalu, techno i disco polo.

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Wydaje mi sie, ze najczęściej słucham popu, indie popu, indie rocka, muzyki alternatywnej i zwykłego rocka.
 
3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Tak, należę do Teamu Lana.                                                                   

4. Ulubiona piosenkarka ?
 Oh, to tak: Lana Del Rey, Marina and the Diamonds, Selena Gomez, Ariana Grande, Miley Cyrus.

5. Ulubiony piosenkarz ?
Justin Bieber, A$AP Rocky, James Arthur :)

6. Ulubiony zespół ?
The xx oraz Arctic Monkeys.

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
Wszystko zależy od mojego humoru. Czasem gdy mam „doła” wolę posłuchać jakiejś spokojnej, smutnej ballady a gdy wszystko jest dobrze, nie mam poważnych powodów do smutku wybieram coś żywszego.

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Lany Del Rey (około 60 piosenek) i Mariny and the Diamonds (2 albumy)

9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Justin Bieber- Backpack <3

10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Dico polo, jak większość osób.

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Hmm nie mogę teraz stwierdzić kogo.

12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Uwielbiam i myślę ,że wraz z ćwiczeniami wychodzi mi to lepiej XD.

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Rzadko słucham radia, jak już to eska.fm.

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
MTV, Viva, Eska TV.

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Tak zastanawiając się, nie mogę znaleźć takiej gwiazdy, więc raczej takiej nie mam.

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
 „Gangnam Style”, „Ona tańczy dla mnie”

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Mamy podobne gusta z moimi przyjaciółkami, ale moja mama jest fanką starych, polskich piosenek a mój tata, hmm sama nie wiem czego on słucha i co lubi, wiec nie rodzice nie słuchają tego co ja.

18. Ulubiona piosenka-piosenki ?
Wszystkie Lany i Mariny ♥

Mam nadzieję, że wam się podoba. Wiem, że moje posty nie są takie dobre jak Anki co już zdążyliście zauważyć (ask Ani), ale jestem młodsza od niej, jeszcze nie umiem takich dobrych pisać. Wciąż się uczę, zrozumcie to.

Miłego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz