sobota, 18 stycznia 2014

Hej misie ♡ Dziś napiszę ja Gaba wam troszeczkę o modzie. Lecz zanim przejdę do głównego tematu, to powiem wam, że u nas w szkole przesadzają strasznie. Dziś przez jakieś 3 godziny robiłam zadanie z matematyki. Moim zdaniem to drobna przesada, żeby tak dużo zadawać, a do tego jestem dość dobra z tego przedmiotu więc trochę to głupie. I jeszcze w następnym tygodniu mamy tyle sprawdzianów, kartkówek że aż wszystkiego mi się odechciewa. Na szczęście ferie już za 2 tygodnie yeah.

To tak, ja sama w swoim codziennym ouficie preferuję spodnie "rurki" a na górę jakiś t-shirt z nadrukiem i do tego czarny sweterek- zestaw idealny ♥ A jeśli nie t-shirt to jakaś koszula w kratę lub bluza, choć koszuli nigdy do szkoły, bo mi jest w niej niewygodnie hah.


Moimi inspiracjami modowymi są Selena Gomez, Ariana Grande i Lana Del Rey.



Gdy zaczęłam sama kupować sobie ubrania wszyscy mówili mi że mam świetne ciuchy i ładnie dobieram rzeczy do siebie. Byłam zdziwiona tym, ponieważ dawniej nie przykładałam tak dużej wagi do swoich ubrań. Może to jest tak, że niektóre osoby umieją zawsze dobrze się ubrać, mają taki wrodzony "talent" do tego a inne nie. Obecnie mój styl, ubrania są dla mnie ważne, przez nie pokazuję siebie, to jaka jestem, lecz niestety cały czas brakuje mi nowych części garderoby, gdybym mogła jeździłabym na zakupy codziennie. 

A skoro jesteśmy przy zakupach oto lista moich ulubionych sklepów:

♥ Tally Weijl
♥ Bershka
♥  Sin Say
♥ Zara
♥ Reserved
♥ Stradivarius

 
 Zauważyłam, że coraz popularniejsze są rzeczy z holograficznymi motywami. Mnie samej bardzo się one podobają, lecz trudno je znaleźć w zwykłych sieciówkach, sama spotkałam się z takimi tylko w Tally Weijl'u i H&M.



Myślę, że te rzeczy zastępują powoli "galaxy", na które był szał w ubiegłym roku, sama dałam się skusić na takowe legginsy, uwielbiałam je!




A co do butów mnie zauroczyły tak zwane creepersy ♥ Są to buty typowo rockowe, dla jednych są obrzydliwe, paskudne, przenigdy nie założyli by ich na nogi, a dla drugich to najpiękniejsze buty świata, przyznam się, że należę do teju drugiej grupy hah.
Kolejne piękne buty to Nike Air Force 1, a najlepiej jeszcze białe :) Choć te w dużych miastach zaczyna mieć co druga osoba, przyszła na nie moda tak jak na Converse i Vans, no cóż pewnie za chwilę to się zmieni, moda na nie przeminie tak jak na każdą rzecz.

To na dziś tyle z mojej strony, jeszcze kiedyś pojawią się podobne posty, no chyba że nie chcecie ;)
Przy okazji tu mój Tumblr: http://wildyoungandwild.tumblr.com/ 

Może napiszesz mi i Ty w komentarzu,, co twoim zdaniem jest teraz w modzie? :))) 

28 komentarzy:

  1. Swietny post i blog;)
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie od 17 lutego ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :* :)
    ZAOBSERWUJECIE ? ?( dopiero zaczynamy ) :) :) :) na pewno się odwdzięczę :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) to może wy nas zaobserwujecie a my was? ;]

      Usuń
  4. Jejciu moimi inspiracjami też jest Selena Gomez i Ariana <3 Kocham Berhke, Zara i Reserved. Szaleję za creepersami, vansami, air maxami i od niedawna też zaczely podobac mi się air force 1 *.*
    Śliczny nagłówek i bardzo ciekawy blog, będę tu z pewnością częściej zaglądać ;*
    obserwujemy
    http://in-love-with-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję <3 ja też wpadam do ciebie i również obserwuję :*

      Usuń
  5. super blog :)
    zapraszam na mój
    http://natalia-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. creepersy są świetne, muszę w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam inspiracji modowej ale przyznaję że Ariana Grande i Selena ubierają się ślicznie ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz, odwdzięczę się :3 obserwujemy?

      Usuń
  8. Świetny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię hiszpańskie sieciówki :)
    A z holograficznych rzeczy moim zdaniem creepersy są super :)
    Macie ochotę na wzajemną obserwację ? :)

    notthisstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam:3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Mogłabyś raz kliknąć w banner Rosegal po prawej stronie na moim blogu? Nie muszę chyba mówić, ile to dla mnie znaczy... :p z góry dziękuję <3
    vaysay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wzoruję sie na Selenie Gomez i Arianie Grande :)
    Fajnei piszesz * *

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię poprzez ubiór wyrażać siebie i zawsze noszę tylko spodnie rurki. Musi być jakaś specjalna okazji, żebym założyła sukienkę albo spódniczkę ;p Mi bardzo podobają się creepersy <3 A jeśli chodzi o galaxy, to nie przypadł mi ten wzór do gustu.

    Obserwacja za obserwację? :)
    www.driana-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! :)) ja już obserwuję, teraz ty :)

      Usuń
  13. Świetny blog! Widać, że wkładasz w niego wiele serca! Posty są super, a design jest cudowny!♥
    obserwuję i liczę na rewanż <3
    http://cukiereek33.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń