poniedziałek, 13 stycznia 2014

Hej, hej ! Jak tam u was? U mnie przeciętnie a to tylko dlatego, że mam za dużo nauki na poszczególne dni, więc proszę wybaczcie mi to, że wpis będzie krótki :)
Wiele osób zadaje mi pytanie ,, Co robisz, że masz tak ładne włosy? ''  lub pytają jak to robię, że mi tak szybko urosły. No tak, racja jest , że szybko mi urosły, bo bardzo szybko. Jeszcze dokładnie rok temu miałam do ramion. Moje włosy teraz mają długość taką jak na zdjęciu.

























Co zrobić, żeby Twoje włosy szybko rosły i były zdrowe ? Dam Ci kilka porad, nie są może jakieś bardzo skuteczne ale na pewno przynajmniej Twoje Włosy będą zdrowsze :)

Jeżeli używasz prostownicę lub lokówkę to odstaw je. Używaj je tylko na imprezy lub święta.
Jeżeli używasz suszarki to ogranicz ją.
♥ Jeżeli masz przetłuszczone włosy lub wypadają, moim zdaniem powinnaś używać wtedy szamponów przeznaczonych do tego. 

♥Nie kombinuj z włosami co kilka miesięcy lub dni.Nie niszcz je ciągłymi farbowaniami.
♥Ja szczerze używam witamin kupionych w aptece aby włosy nie wypadały.U mnie widać rezultaty więc polecam.
♥I na koniec czesanie, trzeba uważać na mechaniczne uszkodzenia włosów, nie szczotkujmy ich zbyt gwałtownie.Łagodne, płynne ruchy. 



Mam nadzieje, że chociaż trochę pomogłam, oczywiście są inne sposoby, jak kto lubi, ja używam po prostu tych co wymieniłam i jak widać postępy są, więc mam nadzieje, że u was też będą.

A tu coś małego dla was :) Buziaki. Papa !


 




Adminka Anka.



12 komentarzy:

  1. Jak to się stało, że tak szybko urosły Ci włosy? ZAZDRO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu o nie dbam :)
      Ale ja mam bardzo grube włosy i podobno dlatego tak szybko :)

      Usuń
  2. jaka słodka ANIAAAAAAA <3 :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mam zrobić jeżeli moje włosy po każdym myciu,się kręcą?Ja nie chę tych kręconych włosów więc używam prostownicy 3 razy w tygodniu,a chcę przestać żeby tak strasznie się nie kręciły.Też mam gęste włosy i są one po ramiona.Pomó co mam z.nimi zrb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się tym, że się kręcą po umyciu, mam tak samo :) Nie susz suszarką i najlepiej jak dobrze uczeszesz. Ja zawszę robię kucyka na noc i rano mam trochę loków ale czesze je długo i nie mam.
      Najlepiej by było gdybyś po prostu może raz w tygodniu używała prostownicy, kup sobie jakieś dobre odżywki lub maseczki. Ale nie prostuj ich bo prostowanie pogorszy ich stan jeszcze bardziej i potem nie będzie czego ratować tylko będziesz musiała ścinać, a wątpię byś tego chciała. Tylko możesz mieć tak , że włosy się kręcą już genetycznie i dużo z tym nie zrobisz.Ale są szampony prostujące włosy, gdzieś o tym słyszałam. Nie używaj prostownicy pamiętaj :) Nie niszcz włosów. Spróbuje się jeszcze dowiedzieć, ciocia jest fryzjerką więc jak coś to pisz :) Buziaki

      Usuń
    2. Dzięki dzisiaj tak zronoę.Tylko ja mam grzywke i ona też się strasznie kręci.To jak byś mogła zapytaj się cioci i mi napisz:)Pzdr

      Usuń
  4. To spinaj ją jak będzie wyschnięta :) Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Gif :)
    http://kochamtenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy. Mi yak szybko nie rosną :( na blogu moim pisalas czy jestem chetna na obserwacka. Jasne ze tak ja juz to zrobilam.
    Pozdrawiam life-by-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń