środa, 8 stycznia 2014


Heeejj kochani ! Każdy kto mnie zna to wie, że lubię fotografować. Niestety na razie tylko amatorsko  ale chciałabym się rozwijać w tym kierunku, bo najlepsza praca to taka, która powiązana jest ze swoją pasją.
Zawsze ale to zawsze chciałam być dziennikarką lecz fotografowanie tak mnie wciągnęło, że od roku od
mojego pierwszego małego kompaktu (Benq GH600) jak mam czas idę na dwór i fotografuje przyrodę.
Najczęściej robię zdjęcia makro czyli małe rzeczy widziane z bliska ,na których wyostrzony jest 1 plan, zdjęcia z przybliżenia. Ogółem jest to takie wyrażenie małego szczegółu. Od września mam większy kompakt, który
bardzo podchodzi do lustrzanki choć ją nie jest (Fujifilm FinePix S9600) i teraz to tym kompaktem robię
zdjęcia. Nie wiem czy podobają się one komukolwiek ale mam nadzieję, że znajdzie się taka osoba :).
Mam nadzieje, że przekonam nimi was i gdyby ktoś miał jakieś pytanie lub opinie odnośnie zdjęć zapraszam na Aska i do komentarzy pod postem :).

A to kilka moich zdjęć, które sama ja uwielbiam i, które mi się podobają najbardziej. Wiem, że nie są
jakieś świetne ale mam zamiar dzielić się nimi z innymi :)










      


Mam nadzieje, że zdjęcia chociaż trochę się podobają. Trzymajcie się . Dobranoc <3

Anka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz