piątek, 17 stycznia 2014

Heej Kochani ! Dziś piątek, każdy chyba się cieszy, a za dwa tygodnie ferie zimowe i zimowisko, c u d o w n i e ! U mnie jest raczej dobrze, a w szkolę bardzo przeciętnie. Niestety.
Na dziś przygotowałam dla was 20 faktów o mnie z czego lepiej mnie poznacie :)


 
 
1. Mam na drugie imię Marysia - kiedyś się go tak wstydziłam, że w przedszkolu wymyślałam imiona np; Agnieszka, haha. 

2. Jestem trochę dziecinna - Chociaż mam już 15 lat to i tak czasami lubię trochę się pobawić lub zachowuje się za bardzo dziecinnie.

3. Jestem leworęczna :)

4. Nie oglądam filmów ani żadnych seriali tylko dokumenty o katastrofach lotniczych i mecze. Więc telewizor nie jest mi potrzebny do życia.

5. Nienawidzę przedmiotów ścisłych i humanistycznych :)

6. Jak byłam mała byłam bardzo gruba, nie poznacie mnie jak dodam kiedyś wpis pt;,,Przeszłość - mała Ania '' haha, ekstra tytuł !

7. Jestem wielką fanatyczką Wisły Kraków- żadnego meczu sobie nie odpuszczę, każdy mecz, obojętnie, która godzina i tak zawszę jestem, to moja wielka pasja jak widać ;)

8. Kiedyś byłam wielką fanką Justina Biebera - miałam nawet jego ołtarzyk.

9. Nienawidzę obojczyków - gdy je widzę to ciarki po mnie przechodzą i strasznie mi się słabo robi.

10. Zbyt szybko się denerwuje i jestem bardzo wrażliwa - więc nie radzę mnie wkurzyć, poważnie.

11. Nienawidzę pająków i węży - ale z Martyną i moją siostrą przezwyciężyłam ten strach, haha. Mała odważna Ania.




12. Mam cały pokój obklejony zdjęciami - wszędzie zdjęcia, obraz, plakaty, z czego połowa to Wisła XD 

13. Uwielbiam grać w The Sims 3 - gdy miałam sprawny laptop to po 3 godzinny dziennie nawet potrafiłam.

14. Kocham, po prostu Kocham oglądać ,, Titanic '' - oglądałam go z 20 razy i jeszcze mi się nie znudził, ale i tak za każdym razem płaczę :/

15. Moim marzeniem jest wyjechać do Australii, a dokładnie do Perth i Sydeny, gdyż mam tam rodzinę, tęskno trochę.

16. Nienawidzę mieć bałaganu w pokoju, wszystko musi być idealnie, ale kurzu to juz kompletnie nie chcę mi się ścierać.

17. Jestem wielką fanką Michaela Jacksona i Lany Del Rey.

18. Nie słucham w ogóle piosenek na YouTube tylko radia.

19. Nienawidzę jak ktoś daje przed pytajnikami i wykrzyknikami ,, . '' ;/

20. Uwielbiam spać, we wakacje udało mi się nawet do 14;30 czasami spać, ah. 



No tak, trochę się dowiedzieliście więcej o mnie. Niestety jestem jaka jestem, trudno :) Pytanka kierować na Ask .
Jeżeli macie jakieś opinię lub coś wam się nie podoba to piszcie to spróbujemy to zmienić, żeby tylko Blog był lepszy dla Was. Buziaki.

To może teraz Ty mi podasz 5 faktów o sobie? :)




Adminka Anka.









2 komentarze:

  1. 1. Sara
    2. Od niedawna czytam waszego bloga i jest super !
    3. Uważam że jesteś mega śliczna !
    4. Nie mam chłopaka
    5. Mam 14 lat.

    CUDOWNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, miło :)) Dziękuje !
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń