poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hej moi kochani ! Jak tam u was? U mnie świetnie, niedługo koniec szkoły, ferie <3 Będzie cudownie :)
W szkole też powoli odpuszczają na szczęście, choć czeka mnie jeszcze parę kartkówek w tym tygodniu.
Wreszcie spadł śnieg, jest tak pięknie biało ale też bardzo zimno wrr. Lubię zimę, ten cały śnieg, sporty zimowe, ale zimno jest stanowczo nie dla mnie! Po feriach będę odliczać dni do wiosny, nie mogę się doczekać tych kwiatów, lżejszych ubrań, mnóstwa godzin robienia zdjęć ah, Cudownie będzie!

Choć dziś już mamy poniedziałek- znienawidzony dzień tygodnia przez wszystkich XD- post będzie o naszym weekendzie. Otóż wybrałyśmy się z Anką i Kamilą do Krakowa, do kina. Pewnie słyszałyście (kieruje to głównie do dziewczyn) że od piątku do niedzieli w kinach pojawił się dokument o Justinie Bieberze ,,Believe", i to na ten film właśnie poszłyśmy. Żadna z nas nie jest Belieber, ale czasem zdarza nam się go słuchać, a Anka dawniej była jego wielką fanką więc film dla nas wydawał się interesujący i taki  rzeczywiście był. Cała fabuła opierała się głównie na trasie koncertowej Believe Tour i o chorej dziewczynce Avalannie, największej fance Justina. Niesamowicie ujęty jest także ten cały trud produkcji nowego albumu i tourne, od samego pisanie piosenek przez wybór ekipy i reżysera, do trasy i samych koncertów. Moim zdaniem najbardziej wzruszająca była historia małej Avalanny, którą możecie przeczytać tutaj: http://biebahswag.blogspot.com/2013/10/historia-avalanna-routh.html
Chociaż Justin ma wielu hejterów to wspaniał człowiek i można go podziwiać!


 Osobiście bardzo ten film polecam, nawet jeśli nie jest się Belieber, można się wzruszyć i pośmiać, cudowny!

Dobranoc misie, Adminka Gaba :* 


12 komentarzy:

  1. lubie kilka jego piosenek :)

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, na pewno musiało być świetnie ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam tą małą dziewczynkę ♥
    Śledziłam wszystko.. < 3
    Zazdroszczę Ci ,że byłaś na believe *o*
    Miałam jechać,ale biletów zabrakło :)

    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudny film, u nas byłą praktycznie cała sala pusta XD
      ja już zaobserwowałam :)

      Usuń
  4. orany kocham ten film masz racje nie tylko dla beliebers hahahahah to prawda można się pośmiać i wzruszyć ja prawie cały czas albo się śmiałam albo ryczałam jak głupia XD
    http://igles-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słucham jego muzyki, ale nic do niego nie mam ;)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń