niedziela, 19 stycznia 2014



Hej Kochani :) ! Jak wam mija weekend? U mnie nie jest zbyt dobrze, ale to nie ważne. Zazdroszczę, że niektórzy już od jutra mają ferie. Ja naprawdę nie mam siły już chodzić do tej szkoły. No tak, ale dzisiejszy wpis nie jest o szkole ale dziś dowiedziałam się, że moja bardzo dobra koleżanka idzie ze mną do tej samej szkoły i klasy, razem w ławce, hah ! Cieszy mnie to, chcę już czerwiec. Dzisiaj niestety krótki post z powodu tego, że się źle czuje i nie jestem na siłach aby naprawdę jakoś sensownie napisać, więc wybaczcie mi najbardziej :(


Wczoraj miałam czas to poszłam sobie cykać fotki, no niestety nie miam czemu robić, zrobiłam tylko tyle co mi się udało i co było. 
Mała sesyjka musiała być :)


                     







 A to wczorajsze zdjęcia, niestety nie zbyt udane :/
Niestety mój aparat nie ma zbyt dobrego obiektywu.
Gdyby mógł ktoś kto się zna dobrze, napisać mi co robię źle lub co się nie podoba :) Byłabym wdzięczna, dopiero się uczę, więc potrzebuje kilku małych rad.








Jutro też ja dodam wpis, postaram się, aby był dłuższy i bardziej z sensem. Ale wybaczcie mi dziś, że nie dałam rady zrobić naprawdę konkretnego wpisu. Ale kiedyś wynagrodzę wam to :)
No to jeszcze 2 tygodnie i wolne !
Odliczamy dni !
Kotki dobranoc :*



Adminka Anka.


























12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia robisz ♥
    Och z koleżanką zawsze raźniej ♥
    Och też chcę czerwiec ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo :)
    hah :* obserwujemy? ja już kliknęłam , buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, i ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam też do mnie ;)
    fiteeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo estetyczny blog, zdjęcia też są niczego sobie. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :):)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 zdjątko meeeeega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się te zdjęcia bardzo podobają, śliczne są ♥ Ja już mam ferie, ale wolałabym mieć je chyba w późniejszym terminie.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Klikniesz w banner Persunmall? :)

    OdpowiedzUsuń