wtorek, 14 stycznia 2014

Cześć ludziska ♥ Jak tam u was? U mnie dość dobrze, nie czuję się już tak źle i powoli się poprawia, w szkole też nieźle, ale teraz przed feriami dają nam niezły wycisk. Jestem dopiero w 1 gimnazjum, a i tak jest ciężko jak dla mnie, więc gdy pomyślę co dopiero będzie pod koniec 2 klasy, wszystkiego mi się odechciewa. Ale no cóż, żyjemy dalej.

Dziś o mnie, a dokładniej o fotografii w moim wykonaniu.
Jest to kolejna rzecz, dzięki której bardziej zaprzyjaźniłyśmy się z Anką, ponieważ obie to uwielbiamy i możemy długi czas rozmawiać o tym hah.

Ja osobiście z fotografią po raz pierwszy spotkałam się jak miałam ok. 9 lat, dzięki moim rodzicom, którzy kupili lustrzankę (Sony DSLR-100A) i pokazali mi jak jej używać. Pamiętam jak z mamą chodziłyśmy po podwórku i robiłyśmy przeróżne zdjęcia, zawsze była przy tym świetna zabawa. Potem z aparatu korzystaliśmy głównie na wakacjach i okazyjnie, a ja zapomniałam o jego istnieniu. Minęły 3 lata i wszystko zaczęło się od nowa gdy zaczęłam prowadzić photobloga. Pierwsze "sweet focie" robione lustrzanką hah, potem coraz poważniejsze zdjęcia, warsztaty w Toporzysku, wiele godzin czytania poradników na Internecie, nauka o znaczeniu przycisków i funkcji, kaprys z kupieniem zwykłej cyfrówki nie wiem po co, aż w końcu stało się to moim uzależnieniem, choć na samym początku nie sądziłam, że aż tak to polubię


Teraz po tych paru miesiącach fotografowania widzę że są ogromne postępy, wiem o wiele rzeczy więcej niż na początku, choć wciąż się uczę myślę ,że idzie mi coraz lepiej i czuję ,że z każdym ujęciem jakiegoś przedmiotu jestem bliżej o krok wypełnienia mojego hobby, chciałabym w przyszłości zostać profesjonalną fotografką- lecz to takie tam z serii "marzenia":))

Choć tak na poważnie nie myślę jeszcze o swoim zawodzie w przyszłości, lecz wiem że kolejne lata chcę spędzić na rozwijaniu swojej pasji i mojej wiedzy na ten temat. Jest to dla mnie niezwykle ciekawe i miłe. Po prostu lubię to robić !

Mam nadzieję że wam się spodobał mój post, a jeśli was to ciekawi można jeszcze kiedyś o tym wspomnieć na blogu, ale bardziej szczegółowo.  Może o typowo o makro?

Pozdrawiam serdecznie Kamcię i Kasię, bo im obiecałam, a wam życzę miłej nocy misie ♥ Do hm czwartku !

Adminka Gabi




 


















3 komentarze:

  1. Oo jaa cie jakie piękne zdjęcia. *-*
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podobaja zdjecia ktore dodalas. Chyba najbardziej z trawa bo mi odrazu przypomina o lecie taki zielony kolor trawy :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń