piątek, 10 stycznia 2014

Hej Misie ♥ Teraz czas na mnie- Gabi, to tak przede wszystkim chciałam was przeprosić za to, że nie było wczoraj mojego wpisu, ale naprawdę nie było możliwości go opublikować. Wybaczycie mi to prawda? :)))
Ogólnie u mnie z weną i pomysłami na posty niezbyt dobrze i powiem szczerze, trudno mi dorównać poziomem do Anki, której posty są genialne. Ale dobra nie zamartwiajmy się i przejdźmy do najważniejszej rzeczy !
Dzisiaj pokażę wam mój wywiad z Angelą XD. Dzięki temu jeszcze więcej się o mnie dowiecie, choć na razie to tylko wstęp do poważnych działań na blogu w moim wykonaniu.
To trutututrutu:


Angela: Co jest twoją największą pasją ?

Ja: Moją największą pasją jest fotografia, ponieważ gdy robię zdjęcie, czuje że uwieczniam tą chwilę, która nigdy już nie przeminie, ale na zawsze pozostanie na tej fotografii. To niesamowite że tylko dzięki mnie i małemu sprzętowi tworzy się coś pięknego !

A: Od kiedy fotografujesz ?

J: Odkryłam, że lubię to robić około 1,5 roku temu, ale stuprocentową pewność miałam po moich pierwszych warsztatach fotograficznych, które odbyły się w grudniu 2013 roku.

A: Wolisz fotografować osoby, zwierzęta, przyrodę ?

G: Przyrodę, choć szczerze mówiąc nigdy nie miałam okazji iść na prawdziwą sesję zdjęciową z jakąś osobą o profesjonalnym nastawieniu, a co do zwierząt nie mam cierpliwości hah.

A: Gdzie się inspirujesz ?

J: Inspiruję się blogami i fotoblogami różnych fotografów, amatorów jak i profesjonalistów oraz zdjęciami z Tumblra. Oraz oczywiście Anką ! hah :)))

A: Masz inne pasje oprócz fotografii ?

J: Uwielbiam słuchać muzyki, jak prawie każda osoba w moim wieku oraz czytać książki <3

A: Jakie książki możesz polecić na długie, zimowe wieczory ?

J: Gorąco polecam serię ,,Pamiętniki Wampirów” L. J Smith, atramentową serię Corneli Funke ,,Atramentowe serce” ,,Atramentowa krew” i  ,,Atramentowa śmierć”, „Intruza” Stepheni Meyer oraz książki Ewy Nowak choć te bardziej pasują na leniwe letnie popołudnie niż zimę :))

A: Wolisz kupować książki przez Internet, w księgarni czy może wolisz przejść się do biblioteki ?

J: Kocham chodzić do biblioteki i spędzać czas pomiędzy tymi wszystkim regałami, czuć ich zapach i wracać do domu z całym stosem książek ale największą przyjemność sprawia mi kupowanie ichw księgarniach, w Empiku potrafię przesiedzieć dobre parę godzin hah.

A: Rozumiem Cię doskonale haha :)) A jeśli chodzi o muzykę ? Ulubieni wykonawcy muzyczni ?

G: Należę do Team Lana, czyli największych fanów Lany Del Rey jest moją idolką i kocham jej muzykę, lecz oprócz Lany słucham podobnej muzyki z tego samego gatunku, czyli indie pop/ indie rock tak jak na przykład brytyjskie zespoły The xx i Arctic Monkeys oraz wokalistki Mariny and the Diamonds.

A: Dzięki za wywiad :) Miłego wieczorku ♥

G: To ja dziękuje! Również miłego :*

No to tak takie coś innego. Jutro filmik Ani z Szymonem może, a ja się znów tu pojawię w hm niedzielę. Następnym razem prawdziwy post na prawdziwy temat jej.



Pozdrawiam serdecznię Kamcię, Paulczie, Majcie, Ilonczie, Kasie, Natkę, Paulę i wszystkich czytających blooga ! Buzi ♥
Adminka Gabcia.

1 komentarz: