czwartek, 9 stycznia 2014

Nooo heeej ! Tu Ankaa ! Gabi niestety nie mogła dziś dodać wpisa z pewnych powodów ;)Tak jak pisałam, ten blog będzie o życiu codziennym, fotografowaniu i o modzie. Dziś o modzie troszkę :)
Ja Przede wszystkim lubię nosić się w koszulach i w tzw; rurkach. Ale czasami nawet i lubię założyć dresy, bo dobrze się w nich czuje :).


                                                  Moimi inspiracjami modowymi są przede wszystkim:


                                                             Selena Gomez & Lana Del Rey









Moje ulubione sklepy przede wszystkim to:
Bershka
Pull&Bear
New Yorker
Zara
H&M

Można tam znaleźć wiele fajnych i ciekawych ubrań, a także nie drogich..

U mnie przeważnie ,,rządzą'' spodnie jeansowe z wysokim stanem :)
Polecam te spodnie do koszul lub krótkich bluzeczek na ramiączkach :) Świetnie to wygląda i dobrze się też w tym czuje.

czyli takie jak ma obok Miley Cyrus.



    
Przepraszam za taki krótki wpis ale nie dawno się dowiedziałam, że muszę dodać. Jutro obiecuje coś lepszego.
Dobranoc Misie :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz