środa, 15 stycznia 2014

 
Doskonałe Niedoskonałości + Kompleksy!



Czeeść Kochani  ! Jak tam ?:) U mnie dobrze ! Dzisiejszy post będzie o kompleksach przede wszystkim. Niestety szczerą prawdą jest to, że każdy ma kompleksy bo nikt nie jest idealny. Co to jest w ogóle kompleks?
Kompleksy -zbiór myśli, słów, wyobrażeń silnie skojarzonych z pewną inną ważną i silnie zabarwioną emocjonalnie myślą, która zwykle bywa wyparta ze świadomości, stłumiona.


 Jak sobie z nimi radzić?
1. Przede wszystkim nie zamartwiaj się opinią innych ludzi.
2. Nie porównuj się do nikogo.
3. Nikt nie jest przecież idealny, zacznij to dostrzegać.
4. Pracuj nad sobą, jeżeli twierdzisz, że chcesz schudnąć to zacznij ćwiczyć, ale nigdy nie próbuj się głodzić.
5. Jeżeli nie lubisz np; swojego nosa, zawsze możesz zastanowić się nad nową fryzurą, która go optycznie zmniejsza.
6. Jeżeli jesteś niskiego wzrostu, nie przejmuj się tym, postaraj się innych przekonać do Ciebie np; poczuciem humoru.
7. I na koniec pamiętaj, że każdy jest piękny na swój sposób :)





Doskonałe Niedoskonałości !



Więc zacznę od rzeczy, które w sobie lubię:
1. Włosy- Kiedyś bardzo ich nie lubiłam, chciałam zawszę mieć krótkie włosy, w 1 klasie gimnazjum skróciłam je do ramion a miałam bardzo długie, teraz je zapuszczam i je uwielbiam, ponieważ zaczęłam o nie dbać i wydają mi się bardzo przyjemne.
2. Oczy - są duże i błękitne, a to mój ulubiony kolor dlatego je tak lubię :)
3. Usta - są takie malutkie i różowiutkie, hah.


Teraz rzeczy, które w sobie nie lubię:
1. Nos - Bardzo go nie lubię, chciałabym go w przyszłości zmniejszyć, jak mi Szymon pozwoli :)
2. Nogi - Są chude, ale bardzo krzywe.
3.Stopy - Chodzi mi tu dokładnie o ich rozmiar, 38-39. Niestety.
4. Paznokcie - Każdy kto mnie zna wie, że jestem uzależniona od obgryzania paznokci, dlatego nie chcę mi się na nie patrzeć. Osoby, które mają podobnie wiedzą o czym mówię.
5. Obojczyki- nienawidzę na nie patrzeć, po prostu ciarki po mnie przechodzą jak je widzę XD


Nikt nie jest idealny więc powinieneś się cieszyć, że jesteś taki jaki jesteś, bo każdy jest ładny na swój sposób, i nie przejmuj się złymi opiniami w swoją stronę.  Ej, Ty! Jesteś Piękna !

Dla tych, którzy są smutni albo nie mają humoru znów mały gif :) Mały fetysz na ich punkcie, hah.
Dobranoc Misiaczki


Adminka Anka.

2 komentarze: