niedziela, 12 stycznia 2014



Hej Kochani ♥ Przychodzę do was dzisiaj z nowym ale krótkim postem, ponieważ zaczyna zbierać mnie choroba i nie mam siły się rozpisywać. Bardzo boli mnie gardło, mam kaszel i ból mięśni, więc nie jest za ciekawie ale trudno, dla was zrobię wszystko ♥

Tematem dzisiejszego wpisu są moje postanowienia na rok 2014 :))) Moim zdaniem większość osób uważa, że postanowienia są bezsensowne i głupie, bo jak ci one pomogą w osiągnięciu wybranych przez Ciebie celów? Co zmienią w twoim życiu? Samej mnie jakoś nigdy nie ciągnęło do robienia ich, też uważałam, że to niepotrzebne.  A że z natury jestem osobą, która zawsze zdziała w ostatnim czasie, najważniejsze sprawy odkładam na koniec, kolejnym powodem nierobienia ich było moje lenistwo. Ale w tym roku postanowiłam, że trochę się zmienię. Chce sprawić by ten 2014 rok był najlepszym do tej pory rokiem, mam wieeele planów do zrealizowania.


Tutaj moje postanowienia:

♥ Mam zamiar usunąć słodycze z mojego jadłospisu, ponieważ pod koniec 2013 r. za dużo ich   było hah !
♥ Może to dziwne, ale chce ograniczyć czytanie książek. Większość nastolatków rodzice muszą zmuszać by przeczytali chociażby jedną, nieobowiązkową książkę, a w moim przypadku jest wręcz przeciwnie! Kocham książki, a w związku z tym czytam ich bardzo dużo, co coraz bardziej niszczy i tak już slaby mój wzrok.
♥ Chcę wytrwale ćwiczyć na w-f, bo ciągle mam z tym problemy. Zawsze mi się nie chce hah.
♥ Mam zamiar zaoszczędzić trochę pieniędzy, na jedną ważną rzecz.
♥ Nie chcę kłócić się z moimi bliskimi ani z nikim innym, nie potrzebuję problemów.
♥ Chcę poznać dużo nowych osób :)


Taka mała lista :) Niestety nie wszystkie moje postanowienia mogłam tu wypisać, są takie które pozostaną tylko dla mnie.


Od razu Przepraszam za zdjęcie kamerkowe, ale nie miałam siły robić lustrzanką. 

I mogę was sumiennie zapewnić, że te postanowienia jednak pomagają, sama się dzięki 
nim lepiej czuje, dobrze jest mieć jakąś podporę na której się oprzemy gdy powoli zaczniemy upadać.


Proszę o konstruktywną krytykę, jeśli coś jest źle napisane.

Jutro wpis Ani o zakupach, a ja was żegnam misie:*

Adminka Gaba

11 komentarzy:

  1. życzę wytrwałości w postanowieniach ;)
    śliczne zdjęcia ♥

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję, twoja kolej. :)
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ;3 l dziękuję za komentarz u mnie ♥
    horanek-horanek.blogspot.com
    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już zaobserwowałam :) teraz Twoja kolej.
    świetny blog, będę wpadać tu częściej.
    http://become-need-you-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie piszesz, życzę stałych obserwatorów ! :))
    Zapraszam do mnie jeżeli masz czas.

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń