poniedziałek, 6 stycznia 2014

Heej, witam wszystkich ! To mój pierwszy post na moim pierwszym blogu :)
Tutaj adminka Anka. Pomysł z założeniem bloga wziął się od znajomej Angeli. Namówiła mnie sama do niego a ja poprosiłam Gabi aby ze mną prowadziła blog. Mam nadzieje, że uda się nam chociaż trochę was do nas przekonać. Teraz dam kilka faktów o sobie, żebyście mogli mnie trochę poznać.

♥ Mam 15 lat, mieszkam w okolicach Krakowa.
Interesuje się fotografią i modą.
W wolnej chwili oddaje się swojej pasji czyli robieniem zdjęć i wyjazdami na mecz.

Jestem fanatyczką Wisły Kraków.

Mam 3 rodzeństwa, 2 starszych braci i młodszą siostrę.
♥ Mam najlepszego chłopaka na ziemi

Jestem wielką fanką Lany Del Rey, tak samo jak moja przyjaciółka Gabi.


Hmm.. może na razie tyle wystarczy, jeżeli miałby ktoś pytanie do mnie zapraszam na mój  Ask

A to ja :)






















Mam nadzieje, że jutro pojawi się nowy post, ale tym razem Gabi. Za liczne błędy Przepraszam.

Trzymajcie się Misie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz