wtorek, 21 stycznia 2014

Hej hej lalki :3 Co u was? U mnie dobrze, oceny proponowane podane, nie jest znów tak źle XD Choć zawsze może być lepiej. Źle się czuję dalej, mam katar i co chwilę mnie psika hah. Jutro mamy w szkole dyskotekę, będziemy densić. Początek wpisu taki marny, ponieważ nic ciekawego się nie dzieje więc nie ma o czym pisać. 
 
A teraz przejdźmy do tematu. Dziś zrobię taki mini tag pod tytułem ,,Mój zwierzecy przyjaciel" ♥
Ja uwielbiam zwierzęta, wszystkie pieski i kotki, mam już pieska a chciałabym mieć jeszcze takiego malutkiego kotka lecz rodzice się nie chcą zgodzić na razie. Będę ich namawiać !

Tutaj lista pytań i moich odpowiedzi :)

1. Jak nazywa się twój zwierzak ?
Mój zwierzak nazywa się Pepsi.
 
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?

Jest to suczka rasy Labrador Retriver.
 
3. Jak długo jest już z tobą ?

7 lat chyba XD.
 
4. Jak dostałaś swojego zwierzaka ?

Kupiliśmy ją z rodzicami.
 
5. Ile ma lat ?

Ok. 7 :)
 
6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?

Praktycznie w ogóle nie szczeka np. na widok kogoś koło domu, tylko jak usłyszy innego psa lub  zobaczy   jakieś zwierze w lesie, jest też bardzo milutka i łagodna ♥
 
7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?

Kocham Pepusię i traktuję ją jak członka naszej rodziny.
 
8. Ulubione chwile ?

Pamiętam jak przywieźliśmy ją do naszego domu, i wszystko poznawała taka malutka i słodka hah.
 
9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?

Pepsi, Pepusia, Pepa- zależy jak się zachowuje.

 























Taki krótki post. Kochana jest prawda? :)))


Mamy z Anką do was jedno pytanie. Chcielibyście jakiś konkurs? Na przykład jak wybije 3000 wyświetleń i będzie ponad 30 obserwatorów? Pomysły piszcie w komentarzach, bardzo prosimy i pozdrawiamy ♥

Napisz i ty w komentarzu parę słów o swoim zwierzaku ! :))

Adminka Gabcia.

P.S. odwdzięczamy się za wszystkie komentarze i obserwacje buziaki.

1 komentarz: