niedziela, 2 marca 2014

No cześć wszystkim  ! Piszę tu z mojego małego pokoiku. Takaaaa super niedziela dziś. Śliczna pogoda. Poszłam się przejść z Szymonem i tak było pięknie aż do teraz, uczę się polskiego, ekstra :/ . No ale nie będę dalej się rozpisywać bo trzeba przejść do tematu, a dziś mam dla was tag : ,,Organizacja dnia z Anią '' tak, śmiesznie to brzmi :)


Każdy z nas ma na pewno problem z organizacją dnia, ponieważ mamy wiele zajęć, szkoła przede wszystkim, która zajmuje nam największą ilość czasu. Czasami niekiedy do domu wracam nawet o godzinie 16:00, jeszcze potem zadania domowe i nauka więc z naszą organizacją i przyjemnościami to słabo. Trudno jest na pewno, gdy się jest kompletnie nie zorganizowanym, kiedy chcemy zrobić wszystko a nie mamy kompletnie czasu i nie wiemy za co mamy się wziąć pierwsze i niestety jak to w życiu kończy się na tym, że zapominamy o kilku rzeczach i tak w kółko. Dziś chcę wam kilka rad zaoferować, które pomogą wam w życiu codziennym.

Plan dnia - Ja zrobiłam sobie mały plan dnia w mojej głowie i stosuje go codziennie. Pomaga mi, gdyż wiem kiedy muszę zrobić obowiązkowe rzeczy, i gdy już zrobię wszystko to mam czas na przyjemności. Wam oczywiście polecam kupić sobie zeszycik albo notesik i napisać w nim mały plan dnia, chociaż zmienia się z dnia na dzień, to naprawdę polecam, bo na pewno ten wpis czytają osoby, które mają szybkie i niepoukładane życie.

Tak wygląda w skrócie mój plan dnia.


Obowiązki - Każdy z nas chodzi do szkoły i codziennie ma zadania domowe lub naukę na następny dzień więc nie polecam odstawiać na ostatnią chwilę tego. Wiem, że każdy woli posiedzieć na internecie, na asku, na facebooku itd. ale lepiej chyba zrobić wcześniej i mieć wolne później niż robić zadania w nocy lub siedzieć na przerwie i spisywać zadanie.


Ciuchy
- Ja zawszę ciuchy wybieram wieczorem, gdy kładę się już do łóżka. Rano, gdy nie mamy czasu na nic, śpieszymy się do szkoły, mamy problem z wyborem ubrania i tu chwila, którą na pewno zna każda dziewczyna, stajemy przed szafą, wywalamy wszystko i tak dalej nie mamy na siebie co włożyć. Moim zdaniem lepiej wieczorem poszperać, gdy jest czas niż rano, kiedy nie mamy ochoty, jeszcze bardziej się wkurzać, to na pewno żadna nie chcę :)


Tyle z mojej organizacji a tu kilka zdjęć !












No tak, zawszę muszę zrobić jakąś świetną minę :)






























Nie zbyt wyczerpujący wpis, ale nie mam czasu, tyle nauuuuki ! Przepraszam.
Ps: Może jest ktoś chętny na sesję? Chętnie porobię komuś zdjęcia !

No to Dobranoc miśki.


Adminka Anka.

3 komentarze: