niedziela, 16 marca 2014

Cześć misie moje drogie ♥ Jak tam weekend? Mój nudny jak zwykle, a na dodatek złapała mnie choroba, więc gorączka, katar, kaszel i ból mięśni:) A i tak muszę iść jutro do szkoły, bardzo dziękuje wam drodzy rodzice eh. Pomyślałam że post Anki 20 faktów o mnie był już dość dawno, więc teraz kolej na mnie !

Tak więc teraz 20 faktów o mnie, które podziele na dwie części: w tym poście 10 i w kolejnym kolejne 10 hah, a później kilka zdjęć z piątku:)

Zaczynamy !

1. Nazywam się Gabriela, lubię jak mówi się do mnie Gabi, Gaba za to nie znoszę wręcz Gabryśka i Gabrysia wrr. Najgorsze co może być ! A moje drugie imię to Aleksandra. Bardzo lubię wiele nietypowych imion, kocham takie jak Esmeralda, Aurora :)

2. Uwielbiam morze ♥ Od pierwszych lat życia jeździłam z rodzicami na wakacje nad Morze Bałtyckie, teraz jeździmy raczej na południe, byliśmy już dwa razy we Włoszech i w Chorwacji ;)


3. Przyjaźnię się z Kamilą i Anią. Był już o tym osobny post, więc nie będę się rozpisywać., za to powiem wam że nigdy nie lubiłam tematu przyjaźni :) Zawsze mnie drażnił, sama nie wiem czemu hah.

4. Mam taką śmieszną chorobę stóp, która bardzo mnie krępuje. Nie mogę przez to normalnie biegać, tańczyć, bo stopy "wykrzywiają" mi się i to bardzo boli.

5. Nie znoszę wszelkiego rodzaju węży. To najgorsze stworzenia jakie mogą być! Okropnie się ich boję, jak tylko zauważę uciekam i krzyczę hah. Pamiętam jak w wakacje byłyśmy z kuzynką nad rzeką i siedziałyśmy na kampieniach a nogi miałyśmy w wodzie, i nagle na moich kolanach pojawił się taki ogrooomny wąż! Do tej pory gdy o tym myślę cała się trzęsę.

6. Należę do Team Lana i jestem Belieber.

7. Nie lubię jak ktoś "jara się" danym piosenkarzem/piosenkarką tylko dlatego że jest on modny/ona modna :')

8. Jak byłam w przedszkolu nie jadłam prakycznie nic, byłam taka drobna- skóra i kości.

9. Moimi hobby są: fotografia, muzyka, czytanie i rysowanie :) Kiedyś rysowałam więcej, a teraz próbuje to odnowić i mam nawet plany na rysunek który pokażę wam tutaj w swoim czasie, oczywiście jeśli wyjdzie hah.

10. Jestem wrażliwa, przejmuję się wszystkimi opiniami, hejtami, uwagami, wszystko biorę na poważnie i do serca, mogę rozpłakać się w 5 minut jak ktoś powie mi coś niemiłego lub uderzy w moje czułe punkty.


Tyle na dziś z faktów, kolejne w następnym moim poście ;)))
Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz