poniedziałek, 24 marca 2014

Hej ! Jak tam u was? u mnie przeciętnie bo dużo nauki ( jak zawsze ) ale tylko miesiąc jeszcze wiec dam radę :) . Dziś chcę wam zrobić powiedzmy, że Tag, ale to będą tylko pytania dotyczące mojej przyszłości (wymarzonej ) bo nie wiadomo jaka kiedyś nastąpi, a w kolejnym poście mam nadzieje będą zdjęcia moje jak byłam mała.


1. Twój wymarzony dom?
 Domek jednorodzinny, położony w małej miejscowości ale niedaleko od miasta, z basenem i ogrodem, hah.

2. Wymarzona rodzina jak miałaby wyglądać?
Mąż i 3 dzieci :)


3. Twoja wymarzona praca?
No bardzo bym chciała być fotografem, moja pasja i w ogóle ale jak nie to jeszcze nie wiem.


4. Wygląd jaki byś chciała mieć?
Hm.. raczej krótkie włoski do ramion, chociaż mam zamiar już za miesiąc ściąć no ale zobaczę, no i oczywiście szczupła sylwetka, na którą trzeba zapracować.
5. Gdzie wybierasz się do szkoły? i na ja jaki profil?
Prawdopodobnie do Suchej Beskidzkiej do technikum (4 lata ) na organizację reklamy, która obejmuję projektowanie reklam a także fotografię reklamową.



Tyle z Tagu, a teraz kilka zdjęć. Wiem, że nie podobają się moje zdjęcia, lecz muszę dodawać je na bloga, mam słaby sprzęt lecz mam zamiar go zmienić za miesiąc i jeżeli wszystko się uda to za miesiąc będą zdjęcia na blogu już nową lustrzanką więc życzcie mi tego, żeby się udało, hah :).





























Dobranoc wszystkim, Anka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz