poniedziałek, 10 marca 2014

Cześć wszystkim ♥♥ Jak wam minął poniedziałek? Ja dziś miała dosyć dobry dzień, w szkole tylko 4 lekcje, potem rekolekcje wielkopostne w kościele i domek ! Po przyjściu zrobiłam sobie coś na obiad, odpoczęłam a teraz stwierdziłam że porobię zdjęć i napiszę posta, tak oto jestem ! Na prośbę jednej dziewczyny z aska dziś post o moich kosmetykach hah XD Ja raczej się nie maluję, tylko rzęsy mascarą + korektor i ewentualnie pomadka ochronna. Tak jak większość dziewczyn, ale skoro ktoś chciał taki post to jest, i tak nie miałam o czym napisać:) 


Jak wspomniałam wcześniej mój "makijaż" na co dzień składa się tylko z mascary na rzęsy, korektora i pomadki, a taki na weekend z mascary, korektora, kremu BB, pudru i czasem kresek:) Nic specjalnego eh. Malować zaczęłam się wczeeeśnie, po podkład nakładam na twarz od hmm 5 klasy? Trochę chore, wiem. Ale zawsze miałam problemy z cerą, co wiązało się z kompleksami przez trądzik, więc niedoskonałości próbowałam ukryć pod toną podkładu, przez co moja cara była jeszcze brzydsza, ale nie zdawałam sobie z tego sprawy. Potem podjęłam leczenie u pani dermatolog i teraz jest dość dobrze, jestem zadowolona w miarę. A tu lista rzeczy które używam + zdjęcia i firmy:

♥ mascara "The Rocket Volum Express" z firmy Maybeline New York, polecam ją, jest świetna, ma bardzo ciekawą szczoteczkę, która ułatwia malowanie.

♥ krem BB; lekki krem + puder z firmy Under Twenty. Jest świetny ! Do mnie pasuje idealnie, nie jest za mocny, a ładnie wygląda na skórze, nie tak sztucznie:)
♥ 2w1: Puder + Podkład z firmy Manhattan
♥ korektor So Perfect Stay z firmy Miss Sporty. Najzwyklejszy korektor, za parę złotych. Nic specjalnego, ale lubię go;)


♥ I parę pomadek do ust, te o smaku coca-coli cudowne ! :))

Mam nadzieję że podoba się post i będziecie częściej zaglądać, papa :*:*
Adminka Gabi.

Tumblra klik
Ask klik
Instagram klik

2 komentarze: