piątek, 21 marca 2014

Cześć ludzie ♥ Jak tam po Pierwszym Dniu Wiosny? Wagry były hah? Osobiście miałam dziś bardzo fajny dzień, piękna pogoda była wreszcie ! Cały dzień na dworze mmm, chociaż to słońce nie wpływa na mnie zbyt dobrze, ból głowy nie daje mi spokoju ! Ale wreszcie doczekałam się mojej ukochanej pory roku ♥



Teraz ciąg dalszy 20 faktów o mnie :)

Zaczynamy ! 

11. Gdy śpię wolę nie na poduszce tylko na samym materacu; "na płaskim" hah, tak mi wygodniej ;)

12. Uwieeelbiam czytać ! Wszystkie ciekawe książki, mam takie które przeczytałam już po kilka razy i nadal mi się nie znudziły :))

13. Jestem baaardzo nieśmiała:) I samokrytyczna też:) Nie potrafię przyjąć żadnego komplementu, wszystkie wydają mi się fałszywe lub z litości:) I widzę w sobie same wady eh.

14. Interesuję się masą rzeczy, między innymi fotografią, medycyną, muzyką, snami, literaturą ale tak najbardziej jednak to fotografią, chciałabym związać z tym swoją przyszłość :))

15. Mam milion kont na wszystkich stronach tumblr, ask, photoblog, twitter, instagram, facebook i wiele więcej.

16. Nie znam połowy mojej rodziny hah, z większością nie utrzymujemy bliższych kontaktów.

17. Mam mnóstwo marzeń, ostatnio nazbierało się ich tak wiele, że martwię się czy będę mogła je spełnić kiedykolwiek.

18. Nie znoszę jak ktoś chodzi z kimś "przez internet", tzn, że poznał do przez np. facebooka i to musi być miłość, choć nigdy nie widział tej osoby na żywo... To takie gimbusiarskie hah, z resztą moim zdaniem wszystko jest gimbusiarskie więc hahah.

19. O i nie lubię osób któe szpanują szlugami i alkoholem, i jarają się tym wszystkim np. liczbą 69 i narkotykami... To takie żałosne.

20. Chciałabym zmienić w sobie prawie wszystko i połowę mojego życia.

To był ciąg dalszy poprzedniego mojego słabego postu a teraz zdjęcia "makro" których nie można nazwać makro bo są za słabe...






Pozdrawiam wszystkie osoby które poprawiły mi dziś humor i wszystkich innych, dobrej nocy ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz