poniedziałek, 31 marca 2014

Cześć cześć :) Ohh jaki dziś okropny dzień. Cały czas siedzę zaspana, nie mam siły na nic, zaraz objerzę jeszcze PLL i chyba pójdę spać. Nie chcę mi się specjalnie rozpisywać więc tylko pokażę wam parę zdjęć zrobionych w sobotę wieczorkiem i tyle. Te zdjęcia robiłam metodą odwrotnego mocowania. Miałam przy tym nie małe problemy, mianowicie założyłam adapter odwrotnego mocowania, przytwierdziłam obiektyw ustawiłam manual ale wychodził mi komunikat "brak obiektywu" a powinno wszystko dobrze działać. Dopiero w sobotę przeczytałam w internecie że może chodzi o ustawienie w Menu, które pozwala na robienie zdjęć bez obiektywu czy coś takiego haha. Tak więc zdjęcia powstały, na razie muszę się jeszcze podszkolić w operowaniu preselekcją czasu i przesłony, ale na szczęście miałam do czynienia z tym wcześniej więc poradziłam sobie dość szybko :) 

Tu zdjęcia kropelkowe makro na piórku z użyciem brokatu :)
 







Dobranoc, Adminka Gabi:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz