wtorek, 18 marca 2014

Czeeść Kochani. Jak tam? u mnie smutno i źle, zresztą nie ma o czym mówić. Krótki post, gdyż nie mam czasu duuuużo pisać ale jak się kiedyś uda sesja taka wieeeeeelka to pewnie będzie długi. Dziś mam dla was małą sesję, nie wyszła za bardzo ale jak to ja, piękna nie jestem :) Zresztą jest to moja pierwsza sesja, na której mam okulary, hah. Nie znoszę tych okularów i to jak w nich wyglądam dlatego zdjęć prawie w ogóle nie mam z nimi :)
















































Tak, Adela nie była zadowolona ze zdjęcia :)





























Zrobiłam około 50 zdjęć a spodobało mi się tylko kilka. Czy wy też tak macie jak zrobicie z kilkanaście zdjęć i podobają wam się z nich tylko 2 ?! :) Znam to bardzo dobrze.

No nic miśki dziś wcześnie ale co tam. Pozdraaawiam !
Miłego południa i wieczorku, Ania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz