piątek, 28 lutego 2014

Witajcie moi drodzy ♥♥♥ No to mamy piątek ! :D Wszyscy szczęśliwi ! No może oprócz tych osób którym już w poniedziałek kończą się ferie hah. Mnie weekend zaczął się już w środę wieczorem, bo zachorowałam. Z jednej strony fajnie, bo odpoczęłam trochę w domu, ale myśl o nadrabianiu tego wszystkiego i przepisywania zeszytów mnie przeraża. Jestem taka wykończona, nie mam siły na nic. Jutro przychodzą do mnie Mariola i Kamila, musimy zrobić projekt na język polski i prezentację na język angielski. Potem wybieram się do Krakowa na małe zakupy i hmm to chyba tyle planów na jutro. Nudno będzie jak zawsze. Jeju. Wpadłam na pomysł, że pokażę wam dziś jeden z moich ulubionych seriali.

To tak, serial ten to oczywiście "Pretty Little Liars" (pol. "Słodkie kłamstewka"). Jest to serial dramatyczny, nieco straszny, z romantycznymi wątkami. Został wyreżyserowany na podstawie serii książek autorstwa Sary Shephard o tym samym tytule. Zadebiutował w 2010 roku w Ameryce na kanale ABC Family. Cała akcja toczy się w miasteczku Rosewood, w którym mieszkają cztery prześliczne dziewczyny- Spencer, Aria, Hanna i Emily. Wszystko zaczyna się rok po tajemniczym zaginięciu ich przyjaciółki Alison- królowej paczki, najładniejszej i najbardziej popularnej dziewczyny w szkole. Okazuję się że została zamordowana, lecz nie wiemy kim jest morderca. W tym samym czasie bohaterki zaczynają dostawać dziwne wiadomości z groźbami. Autor wiadomości grozi dziewczyną że wyjawi ich najskrytsze sekrety o których wiedziała tylko Alison. Wszystkie podpisane jednym tajemniczym "-A". Sekrety miały zacieśnić więzi pomiędzy nimi, a stało się całkiem inaczej. Czy ta przyjaźń przetrwa mroczne tajemnice? Kim jest morderca Ali? Kto wysyła te tajemnicze wiadomości?



Po oglądnięciu na razie 2 sezonów mogę powiedzieć jedno- bardzo wciąga! Są niesamowite zwroty akcji, świetna fabuła, współczesne problemy i zmagania nastolatków. Naprawdę, serial warty polecenia! Odcinki bez problemu można znaleźć w internecie. To świetny sposób na nudę. Za książkę jeszcze się nie zabrałam, ale gdy skończę czytać moją obecną lekturę- serię "Dom Nocy"- na pewno zacznę czytać "Słodkie kłamstewka".

Teraz przybliżę wam trochę cztery główne bohaterki.

Pierwszą z nich jest Spencer "Spence" Hastings w której rolę wcieliła się Troian Bellisario.
Najmądrzejsza z dziewczyn. Jest perfekcjonistką, ciągle stara się dorównać swojej równie "perfekcyjnej" starszej siostrze Melisie i zadowolić wymagających rodziców. Jest bardzo inteligentna, jako jedyna potrafiła postawić się Alison.




Lucy Hale w roli Ari Montogomery. Aria jest artystką, rok przed początkiem akcji wyjechała z rodzicami z Rosewood na Islandię, lecz wraca do miasta i znów zaprzyjaźnia się z dziewczynami. Więcej nie będę pisać, bo nie chcę spojlerować hah.


Emily "Em" Fields. Jej postać została zagrana przez Shay Mitchell. Utalentowana pływaczka z konserwatywnej rodziny. Jest bardzo miła i uczynna, w każdym stara się odnaleźć coś dobrego, lecz skrywa wielki sekret który próbuje ukryć nawet przed samą sobą. Dzięki "-A" staje się bardziej pewna siebie i odważna.



Ashley Benson jako Hanna "Han" Marin. Dawniej przez swoją wagę była stałym obiektem żartów Alison, którą Hanna uważała za swoją idolkę. Po jej zaginięciu staje się nową najpopularniejszą dziewczyną w szkole. Boi się odrzucenia, jest bardzo lojalna wobec przyjaciół i matki, z którą łączą ją bardzo dobre relacje - obie zrobiłyby dla siebie wszystko. Była/jest bulimiczką. 



To taki post dla was. Mam nadzieję że podobało się i zachęciłam was do oglądnięcia serialu! W komentarzach podawajcie propozycje na posty, z góry dziękuje :*

Mamy z Anką do was jeszcze jedną sprawę: otóż chcemy zorganizować konkurs. Trzeba wymyślić nazwę na nagłówek na naszego bloga.
Warunki:
1. Ma być jedno słowo.
2. Coś co się kojarzy z nami i naszym blogiem.
Propozycje piszcie w komentarzach (jak w komentarzu to podajcie swoje aski czy coś) lub na naszych askach: Gabi i Anka.
Nagrodę ustalimy jak dostaniemy jakieś propozycję na nazwę hah, buziaki !

Ja żegnam się z wami, dobrej nocy wam życzę♥
Gabi.


1 komentarz: