środa, 26 lutego 2014

Czeeść moi kochani ! Pewnie super nie jest u wszystkich bo szkoła.. norma, no ale jeszcze 2 dni i weekend. Ostatni mój weekend chyba należał do najlepszych. Piątek po szkole fajnie ,nawet bardzo. Sobota, która zawsze jest spędzona z Szymonem była jak zawsze z nim super. No i moja niedziela, na którą czekałam od pół roku !

23 lutego, godzina 15:30 Derby Krakowa.
Byłam tak podekscytowana bo pierwszy raz na derby miałam jechać na sektor najzagorzalszych kibiców.
Szykowała się oprawa, na którą też czekałam bo to tylko ,,upiększa'' mecz i trybuny. No to, gdy zaczęła się niedziela byłam najszczęśliwsza ! Po kościele, gdy miałam bardzo dobry humor już się szykowałam i zaczęłam nawet tańczyć. Puściłam sobie na YouTube piosenkę ,,Happy'' i tańczyłam i śpiewałam jak głupia, haha. Wstyd pisać ale trudno.Zresztą polecam bo naprawdę przy dobrym humorze super się z tym czuje :)





No to godzina 13:30 wyjazd z domku. Koło godziny 15:00 byłam już pod stadionem. Najlepsze jest to, że auto zaparkowaliśmy przed stadionem gorszej strony Błoni, więc trzeba było przejść koło tego supermarketu, aby dotrzeć do mojego drugiego domu ! Oczywiście już z daleka było słychać przyśpiewki skierowane w stronę sąsiadki, które sama sobie śpiewałam. Weszłam na stadion i te dreszcze, gdy wchodzi się na trybunę, piękne no ! Odnalazłam moje Wiślaczki i razem dopingowałyśmy przez cały mecz na sektorze C4 ! Jeszcze nigdy nie darłam tak mordki, haha. Oprawa okazała się jakże najlepsza, nie wyobrażałam sobie nawet takiej.
Wisła zaprezentowała 5 opraw, z czego jedna była zaprezentowana przez Młodą Armię Białej Gwiazdy.

Pierwsze dwie oprawy po lewej zostały przedstawione za pomocą kartoniady.
3 oprawa, no tak można rzec jest zrobiona z białych koszulek, które pewne osoby miały ubrać, aby właśnie wyszedł taki napis. A dwie ostatnie po prawej jak widać 4 zaprezentowana została z racami, a 5 przez Młodą Armię :)


Mecz zakończył się wynikiem 3:1 dla lepszej strony Błoni, czyli Wisły. Przez cały mecz petarda była niesamowita więc tu nie ma o czym mówić. Po meczu została puszczona piosenka dla sąsiadki ,,Time to say goodbye '' na której cały stadion machał rękoma w stronę Kibiców sąsiadki. Jeszcze słowa spikera ,, Na mecze zapraszamy na Wisłę, a na koncerty do sąsiadki '' to już była niezła miazga :)

Tu filmik z pięknego pożegnania Kibiców Cracovii.




No to tyle na temat Derbów a teraz mam kilka zdjęć, które zrobiła mi moja siostra :)
Niestety moja grzywka źle się ułożyła na niektórych zdjęciach, eh.



















































          Dziś na tyle kochani, widzimy się w niedziele :)
Prosiłabym, aby komentować i pisać co wam się podoba,
a co nie :) Dużo bym na pomogło.
Może chcecie jakiś wpis, którego tu nie ma?
Piszcie wszystko!
Buziaki !
                


Adminka Anka.

3 komentarze:

  1. piękna jesteś, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 37 year old Dental Hygienist Emma Pullin, hailing from Gimli enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Drawing. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Ferrari 275 GTB/4. Wiecej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń