poniedziałek, 3 lutego 2014

Heeej, wreszcie Anka piszę ! No to mamy już ferie. Dziś poszłyśmy się przejść Gabi, miałyśmy zrobić sesję lecz jak to z nami nie miałyśmy ochoty bo ,, Brzydko wyglądam, Anka nie rób '' :). Miłe 2 godziny spędziłam. Dziś mam zamiar dodać wpis pt; ,, My Best Friends '' . No tak, moimi przyjaciółkami są przede wszystkim 2 Gabrysie, Sandra i Kasia.

Moja blondyna ,, Gaba '' ! Jesteśmy kuzynkami, znamy się 15 lat, jest moją po prostu najlepszą przyjaciółką. Mam z nią najlepsze wspomnienia.
Tak, wiem nie pięknie wyszłam no ale cóż :):).








 
Gabi, Gabuncia, moja młoda.  Przyjaźnimy się już tak 3 miesiące, tak naprawdę to bardzo dobrze się dogadujemy. Nie dam naszego wspólnego zdjęcia, bo Gabi by mnie zabiła, zresztą sama nie zbyt dobrze wyszłam z chorobą, hah.


 

Jeszcze mam sobie Sandrę i Kasię, moje kochane Wiślaczki :) Poznałyśmy się przez internet, później wspólny mecz, odwiedziny itd :) Znamy się już prawię 3 lata.









No to jutro do Krakowa. Jeszcze tylko 4 dni, odliczam. Dobranoc :*


Adminka Anka.



1 komentarz:

  1. Fajnie jest mieć prawdziwych przyjaciół :) Ja to jednej takiej prawdziwej przyjaciółki nie mogę znaleźć :c

    http://life-is-my-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń