piątek, 21 lutego 2014


Witam was ♥♥ ! Dzisiaj jest piątek, wreeeeeeeeeeszcie ! No ale każdy przyzna, że czas bardzo szybko leci. U mnie jest okej, nawet fajnie, oceny już mam i jestem z nich zadowolona, najbardziej z Polskiego i z mojej ,,Lepszej Szkoły '' , co zawsze miałam oceny dostateczne lub dopuszczające, a tu jako jedyna z 3 lub 2 osób dostałam ocenę dobrą, hah. Humanistka :) Tydzień mi szybko zleciał, zmienił się plan lekcji, oczywiście na lepsze. Przedtem miałam codziennie po 8 lekcji, oprócz piątku, w który miałam 5. Teraz 8 lekcji mam tylko we wtorek i w środę co jest ekstra i w ogóle. Teraz mam spotkania do Bierzmowania, które będę mieć w maju. Muszę zdawać pytania, a to już jest okropne bo mam ich w tej chwili aż 40 :/, jakoś dam radę, muszę.

Pisałam już, że zamawiam filtr do aparatu. Przyszedł mi w środę. Jest to filtr do robienia zdjęć Makro czyli tryb robienia zdjęć małych obiektów itd. Jest to filtr, który ma +10 dioptrii, co znaczy, że jest to duże powiększenie, można powiedzieć, że największe.
Na tym obrazku można zobaczyć do jakiego powiększenia przyczyniają się odpowiednie soczewki. Moja soczewka ma właśnie +10, więc na zdjęciu widać do jakiego przybliżenia :).







Tak właśnie wyglądają takie soczewki, to jest akurat moja.









Niestety zdjęć soczewką nie robiłam jeszcze, gdyż pogoda nie odpowiadała, a najlepsze zdjęcia wychodzą, gdy jest słońce. Próbowałam robić zdjęcia, ale nie wyszły, więc lepiej, żebym ich nie dodała. Obiecuje, że pokaże wam w następnym poście ale to zależy też od naświetlenia :)

No ale taka pogoda jaka jest teraz pasuje idealnie do zdjęć normalnych, np; do sesji, którą sobie dziś małą zrobiłam :)














































No to na tyle dziś, a my widzimy się we wtorek ! Opiszę wam relację z niedzielnego meczu, na którym będę dopingować oczywiście ! Derby Krakowa ! No to misiaczki Dobranoc :):)



Adminka Anka.


2 komentarze:

  1. W jakim programie przerobiłaś to podwójne zdj.?Jeżeli pamiętasz,z jakiej strony ten program zciągnełaś to dasz linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwójne zdjęcie w Photoscape :).
      A z jakiej strony to niestety nie wiem, bardzo dawno to było.

      Usuń