piątek, 14 lutego 2014

Hej lalki ! <3 Hmmm no to zaczynamy kolejny post jejku. Jak wam minął dzień? U mnie strasznie szybko zleciało, może dlatego że obudziłam się po 12 hah i przez pół dnia oglądałam Pretty Little Liars -świetny serial, polecam- a drugie pół przesiedziałam przed laptopem dodając zdjęcia na mojego Tumblr'a. Bardzo ciekawie, wiem hah. Niestety było dziś też dość ciemno i pochmurnie na dworze, w związku z tym żadnych ciekawych zdjęć dla was nie przygotowałam. 

A że mamy 14 lutego- moje "ukochane" Walentynki, będzie taki mały "Boyfriend Tag", w którym odpowiem na pytania o moim typie chłopaka itp. Pomysł ukradłam od Angeliki klik. Spodobał mi się i stwierdziłam że pasuję do dzisiejszego dnia. Powiem wam że osobiście Walentynek nie obchodzę. Uważam że to dzień jak każdy inny, w dodatku odrobinę płytki, ponieważ miłość powinniśmy okazywać swojej drugiej połówce na co dzień, sprawiać by każdy był piękny i wyjątkowy, a nie tylko ten. No ale cóż, trzeba uszanować to że inni myślą inaczej.

Moje pytania i odpowiedzi:


 1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz w chłopaku?
    Ważne jest by był sobą, był tolerancyjny, miły, nie zabraniał mi robić tego co chcę, nie krytykował muzyki którą słucham itp.
 
 2. Jakie cechy powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
   To że nie skupia się tylko na tej swojej dziewczynie tylko cały czas ogląda się za innymi, jest  chciwy, zbyt zazdrosny, zaborczy i fałszywy.

3.Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?  
     Myślę że włosy i oczy, czasem też usta.
 
4.Opisz wymarzoną randkę.
      
Romantyczny spacer i piknik na plaży przy zachodzie słońca- marzenie <3
 
 5.Kim byłby  Twój sławny chłopak?
      
Myślę że byłby to Justin Bieber hah.
 
6. Przez co zakończyłabyś związek?
      
Raczej nie wybaczyłabym zdrady hmm.
 
8.Jakiego koloru lubisz oczy lub włosy?
     
Najbardziej lubię ciemne blond lub brązowe włosy a oczy niebieskie, brązowe, szare- po prostu każde!
 
 9.Kupuje Ci prezent. Co to jest?
     
Wielki, słodki misiu lub ogromny bukiet czerwonych róż.
 
10.Ulubiony typ chłopaka?    
     Hmm wysoki, dobrze zbudowany, z wielkim uśmiechem, włosami ułożonymi tak do góry hah, hmm w skrócie- Justin<3

To tyle, trzymajcie się miśki:* ~Gabcia

A może ty opiszesz mi swój typ chłopaka/dziewczyny? :):))

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post! Życzę Ci takiego chłopaka : )

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm widzę, że Belieberka ;) Uwielbiam waszego bloga <3 Na pewno będę tu częściej wpadać :)) + Obserwuję :)))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wiktooria-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń