poniedziałek, 24 lutego 2014

Hej kociaki ♥ 
 Powiem wam że nienawidzę szkoły ! Mamy tyle zadań, kartkówek, sprawdzianów, dodatkowych lekcji, zwariować można XD Ostatni tydzień był dla mnie dość męczących, dobrze, że chociaż w weekend mogłam odpocząć, pospać trochę i wreszcie wybrać się na zdjęcia! Poszłyśmy z moją mamą i siostrą do lasu, była nawet ładna pogoda i świeciło słońce, ale mocno się zawiodłam. Jest strasznie brzydko, wszędzie szarość, suche liście i trawy. Kompletnie nie ma czemu zdjęć robić. Nie mogę się doczekać aż nadejdzie wiosna! Te wszystkie kolory, kwiaty, owady, zwierzątka! Wreszcie będziemy mogli się lżej ubrać, nie w te kurtki i ciężkie buty, tylko bluzeczki, trampki, creepersy o! Obrzucę was wtedy milionami zdjęć obiecuje! Z resztą Anka też hah, wreszcie się coś zacznie dziać! To będzie cudowny czas:)))
Dzisiaj pokażę wam parę moich zdjęć z niedzieli, nie są zachwycające ale coś tam trzeba dodać, na jednym nawet ja jestem hah! Ale tylko jedno, bo inne nie nadawały się do opublikowania. Będziemy musiały się kiedyś wybrać z Anką na jakąś sesyjkę i wreszcie trzeba będzie zrobić to wspólne zdjęcie na nagłówek. Ah tak wiele planów na wiosnę, nie mogę się doczekać! Bardzo chaotyczna ta notka, ale jak się rozpisuję nie patrzę co piszę i może to wyglądać nie za ciekawie. Ale wybaczycie mi to kochani, prawda? Ja wiem że tak! :* Hmm co by tu jeszcze, nic ciekawego w sumie się nie dzieje, szkoła szkoła szkoła i szkoła. Niestety, ale do wakacji już tylko 6 misiecy, malutko :):):) Wytrzymamy, my byśmy nie dali rady, to kto? Hah.
Nie będę bardziej zanudzać, łapcie zdjęcia misie! ♥



 Tak jak mówiłam nie są specjalnie ładne, ale szczególnie podobają mi się bazi, urocze są, hmm moja Pepsi też taka słodka, mój skarb największy ♥ Ale strasznie lubi jak robi jej się zdjęcia, ucieka od razu- typowa kobieta haha. 

Trzymajcie jeszcze nutkę na wieczór i dobranoc wszystkim, miłych snów :*


Adminka Gaba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz