środa, 19 lutego 2014

Hej ludziska ! ♥ Dziś dodaję posta ja- Gabi, a będzie on o moich przyjaciółkach. Powiem wam że trochę się cieszę z tego tematu a trochę jestem zła, bo nie lubię mówić o przyjaźni XD. To dziwne, ale zawsze ten temat mnie drażnił sama nie wiem czemu hah. A tak w ogóle to co tam u was? Jak w szkole? U mnie leci, ale nie za dobrze zaczęłam ten drugi semestr, mamy 3 dzień a ja przewiduję już dwie tróje hah. Troszkę słabo, no cóż, potem będzie już lepiej. Czasu na bloga też jest coraz mniej, dwa razy w tygodniu mam 8 lekcji, raz 9 i dwa razy 6, nie tak źle, ale jak dołoży się te wszystkie dodatkowe zajęcia, to dzień szybko przemija. Teraz marzę już tylko o wakacjach, a przynajmniej o wiośnie :)
Tyle tytułem wstępu, czas przechodzić do konkretnego tematu, nanana !

To tak moją najlepszą przyjaciółką jest Kamcia. Znamy się od przedszkola, w klasach 1-3 szkoły podstawowej siedziałyśmy w jednej ławce, byłyśmy razem na rekolekcjach w 2012 r. :)) Bliżej zaprzyjaźniłyśmy na wiosnę 2013 r. a tak najbradziej to pół roku temu. Jest świetna, często mamy "odpały" hah, to taki mój kochany pokemon ♥ Mogę jej zaufać, mamy wiele wspólnego :) 
A tu takie nasze wspólne zdjęcie:


Moją drugą przyjaciółką jest Anka, Aneczka moja. Znamy się lepiej od czerwca ubiegłęgo roku, a przyjaźnić zaczęłyśmy się jakieś 5 miesięcy temu. Mamy naprawdę dużo wspólnego, słuchamy tej samej muzyki, mamy wspólne hobby. Jest strasznie kochana, zawsze mi pomoże a ja jej. Cieszę się że lepiej się poznałyśmy, bo wcześniej nie przepadałyśmy za sobą hah. To dziwne że z osoby której wcześniej lubiłeś stał się przyjaciel :) 
Naszego wspólnego zdjęcia niestety nie mam, ale za to łapcię śliczną Ankę i cieszcie się jej widokiem hah !


I jeszcze Kasia, moja kochana kuzynka! Jest dla mnie strasznie ważna, mogę jej powiedzieć o wszystkim, znamy się całe życie. Mówi że pamięta jak obie byłyśmy malutkie ( jest pomiędzy nami rok różnicy ) i ona miała już włoski na głowie a ja nie to byłam o to zazdrosna i próbowałam jej je wyrwać haha. Od zawsze miła ja, tak :)):):) Też słuchamy podobnej muzyki, nie lubimy tych samych osób, po prostu świetnie się dogadujemy! Nie ma wakacji czy feri gdy któraś nie przyjedzie do drugiej, potrafimy przegadać całą noc o głupotach i plotkach hah ♥
Nasza "sweet focia" z wakacji hah:


To tyle na dziś, 3majcie się miśki, komentujcie i obserwujcie, dobranoc wam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz