środa, 12 lutego 2014

Cześć cześć! :* Od razu na wstępie chciałabym przeprosić że tak długo nie było postów, ale trwają ferie i też mam różne wyjazdy. Ostatnie 3 dni spędziłam u kuzynki i nie miałam możliwości by napisać cokolwiek a poza tym to by było niegrzeczne pisać u niej, w końcu nie po to tam przyjechałam. Niestety zostały nam jeszcze 4 dni wolnego i czas wrócić do szkoły:(



Powinniście zrozumieć jedną rzecz: nie jesteśmy wstanie pisać codziennie po milion postów, przynajmniej dla mnie to niewykonalne. Podstawowym powodem jest to jest to że nie wiemy co chcielibyście w tych postach zobaczyć. Kolejne fakty? Outfity? Tagi? Ja tego nie wiem. Myślę że najprościej byłoby napisać parę odpowiedzi na pytania z tagów, dodać zdjęcia i gotowe. "Byle by było coś". Ale czy to warto? Nie lepiej zaczekać te parę dni i przeczytać naprawdę fajny post ze zdjęciami, cytatami i fajnym pomysłem? Mnie osobiście bardziej podoba się taka wersja. A co wy z tym zrobicie to tylko wasza sprawa, zaakceptujecie to lub nie. Oczywiście tydzień bez posta to dość długo, ale Anka miała coś dodać, zawaliła tak ja w tym tygodniu. No zdarza się:) Nasz blog dopiero zaczyna się rozwijać, kiedyś będzie naprawdę cudowny, czuję to. Z czasem przyjdzie więcej obserwujących, pomysłów, kolorów, zdjęć, komentarzy wszystko się zmieni. Jest też taka głupia pora roku, że żadnych zdjęć nie da się zrobić, porażka. To taki troszkę przydługi początek hah, chciałam wszystko wyjaśnić, a jeśli uważacie że blog beze mnie będzie lepszy, to wiedzcie że nagłówek i opis zmienić można zawsze. Ostateczne decyzje należą do czytelników:)
 
Pokażę wam dziś moje ulubione trzy blogerki.
 
Pierwszą z nich jest Łucja- dziewczyna pochodząca z Polski ale mieszka obecnie w Norwegii, uwielbiam jak pisze i jej styl. Większość z was na pewno o niej słyszała, jest słynną blogerką. Stanowi dla mnie inspirację. Jej blog !
 
Kolejna dziewczyna to Jessika, mieszka w Polsce, bloga prowadzi od dawna, podoba mi się jej zaangażowanie w bloga i to że z sercem go prowadzi. Blog.
 
 
I jeszcze moja koleżanka Aga. Osobiście uważam że jej blog jest bardzo interesujący, mądrze pisze. Widać że to kocha i sprawia jej to przyjemność. Serdecznie zapraszam na jej bloga.
 

To by było tyle mojego pisania teraz parę zdjęć z ostatnich dni:)




Do następnego wpisu, jeśli zależy wam na tym blogu, komentujcie, udostępniajcie, pokazujcie znajomym. Do dla nas wiele znaczy, buziaki.

Adminka Gaba.

4 komentarze:

  1. Także jestem czytelniczką bloga Lucy :)

    zapraszam:
    thesusansite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak długo trzeba było czekać a i tak nudny post. Szkoda bo na początku zapowiadało się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń