sobota, 3 maja 2014

Elo elo hah ! Jaaaak tam? U mnie dobrze mmm tyle zdjęć mam hah, no cudnie.Obiecywałam posta chyba dwa dni temu, ale miałam problemy z internetem w domu, więc nie było możliwości go dodać. Dzisiaj minęło 15 dni bez posta hah, no tak jakoś wyszło. Przyznam się, że niezbyt się tym przejęłam, to tylko nudny blog, luuuuzik. Teraz będzie więcej zdjęć, ponieważ Anka będzie miała nową lustrzankę:). Ja czekam na słoneczko i trochę wolnego czasu, to też wybiorę się na focie. Ostatnio zrobiłam parę makro pszczółkom, są słabe, ale nie można było spodziewać się po mnie czegoś lepszego:). "Sad but true". Dodam więc parę zdjęć, mało, bo wybrałam tylko te najlepsze:). I to by było na tyle, następny post będzie Anki, chyba o urodzinach i bierzmowaniu. 


 taki brzydal ♥




piosenka ostatnich paru dni:


szczerze mówiąc zakochałam się w tym ♥


Miłego wieczoru ♥

2 komentarze: