piątek, 23 maja 2014

Hej miśki jak tam u was? Jeju już lato mamy cuuudownie:) Byłam teraz chora przez 4 dni hah i siedziałam w domu, ale postu szczerze mówiąc nie chciało mi się pisać. A dzisiaj taka super pogoda, sił mi trochę przybyło, więc wzięłam Julkę za dom by porobiła mi trochę zdjęć, są jakie są, choć jak na Julke to jest bardzo dobrze hah, muszę ją podszkolić trochę jeszcze i będzie super:) Teraz właśnie wróciłam ze spacerku, chciałam porobić zdjęć makro trochę, ale oczywiście nic nie wychodziło hah, trudno. W sumie to nie mam za bardzo o czym pisać, więc tylko pokażę wam focie i dodam jakąś fajną nutkę <3 I muszę wam się jeszcze pochwalić, że dostałyśmy z Anką follow na twitterze od samego Justina :):) Do dziś nie mogę w to uwierzyć hah. Teraz zdjęcia:








 A teraz piosenka Iggy Azalea- Fancy ft. Charli XCX ♥


Serio super nutka:)


Miłego wieczoru zapraszam do komentowania i odwiedzania naszego bloga! ♥

3 komentarze: