poniedziałek, 12 maja 2014

Cześć Kochani ! Dziś dłuugi wpis, dużo zdjęć z nowej lustrzanki. No tak więc, miał być wpis o nowej lustrzance. Marzyła mi się zawsze taka, lecz wiadomo ,, skąd mam wziąć pieniądze ?! '', no ale w ostatnim czasie bierzmowanie i urodzinki to na szczęście uzbierałam sumę i kupiłam i szczerze.... jestem tak zadowolona z tego aparatu. Mogę się więcej na nim nauczyć, uczę się, zmieniam przesłony, dokupuje właśnie adapter odwrotnego mocowania, super naprawdę. Jeżeli ktoś się zastanawia to naprawdę polecam, ale tylko dla osób, których interesuje fotografia, to nie tylko zwykłe zdjęcia tylko takie twórcze, piękne. No to mam dużo zdjęć, swoich, nie swoich, chciałabym wszystkie pokazać, ale zanim to się załaduje, hah :).
Zapraszam do oglądania i do komentowania na temat zdjęć, bo naprawdę zależy mi na opinii - ASK
!


Pobawiłam się przesłoną i strasznie się cieszę, że ostrość mi wyszła naprawdę super.



                                                              






































































 Teraz kilka zdjęć z moich ,, sesji '' do pokazania tylko jakie zdjęcia robi przy portretach.


























Adminka Anka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz